כיצד מושכים? תוכן דףחשבונות בקופת גמלניתן למשוך את הכספים באחת מהדרכים הבאות:פנה לאחד מסניפי בנק הפועלים בע"מ (גם למי שאינו לקוח בנק הפועלים) בצרוף המסמכים הבאים:א. צילום/העתק של תעודת הזהות על שמךב. העתק המחאה מבוטלת או אישור קיום חשבון חתום על ידי הבנק הכוללים את פרטי חשבון העו"ש על שמך אליו יועברו הכספים ג. ככל שקיימים כספים ממרכיב הפיצויים בחשבון, יש לצרף אישור שחרור כספי פיצויים מהמעסיק ד. ככל שמדובר בחשבון של עמית קטין, שני ההורים נדרשים לגשת לסניף בצרוף ת.ז + ספח על שמם הכולל פרטי הקטין ולחתום על פדיון לחשבון עו"ש על שמם או על שם הקטיןמשיכה באמצעות הגשת מסמכי בקשת משיכה לפסגות:א. טופס בקשת משיכה ייעודי מלא וחתום - למילוי לחץ כאןב. העתק המחאה מבוטלת או אישור קיום חשבון חתום על ידי הבנק הכולים את פרטי חשבון העו"ש על שמך אליו יועברו הכספיםג. ככל שקיימים כספים ממרכיב הפיצויים בחשבון, יש לצרף אישור שחרור כספי פיצויים מהמעסיק ד. ככל שמדובר בחשבון של עמית קטין, שני ההורים נדרשים לחתום על בקשת המשיכה, בצרוף ת.ז + ספח על שמם הכולל פרטי הקטין ולחתום על פדיון לחשבון עו"ש על שמם או על שם הקטיןאת המסמכים ניתן לשלוח באופן דיגיטלי. ניתן להעביר גם בפקס: 03-7604458 או לדוא”ל psagot@psagot.co.ilמשיכה באמצעות פנייה טלפונית למרכז שירות הלקוחות של פסגות: בטלפון 6707* או 073-7698774; מרכז שרות הלקוחות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 המשיכה תתבצע באמצעות העברה בנקאית לחשבון העו"ש על שמך. לצורך כך יש להעביר לפסגות: א. העתק המחאה מבוטלת או אישור קיום חשבון חתום על ידי הבנק הכוללים את פרטי חשבון העו"ש על שמך אליו יועברו הכספים ב. ככל שקיימים כספים ממרכיב הפיצויים בחשבון, יש לצרף אישור שחרור כספי פיצויים מהמעסיק.את המסמכים ניתן לשלוח באופן דיגיטלי ניתן להעביר גם בפקס: 03-7604458 או לדוא”ל psagot@psagot.co.il עבור עמית שאינו מנהל חשבון בנק - המשיכה תתבצע באמצעות משלוח המחאה "למוטב בלבד" לכתובת הדואר של העמית כפי שמעודכנת במאגר המידע של החברה. * יתכן ותידרש להציג מסמכים נוספים בהתאם לתקנון הקופה.חשבונות בקרן הפנסיה העלמשיכה באמצעות הגשת מסמכי בקשת משיכה לפסגות:א. טופס בקשת משיכה ייעודי מלא וחתום - להורדה לחץ כאןב. העתק המחאה מבוטלת או אישור קיום חשבון חתום על ידי הבנק הכולים את פרטי חשבון העו"ש על שמך אליו יועברו הכספים.ג. ככל שקיימים כספים ממרכיב הפיצויים בחשבון, יש לצרף אישור שחרור כספי פיצויים מהמעסיק.את המסמכים ניתן לשלוח באופן דיגיטלי. ניתן גם בפקס: 03-7604458 או לדוא”ל psagot@psagot.co.il משיכה באמצעות פנייה טלפונית למרכז שירות הלקוחות של פסגות:בטלפון 6707* או 073-7698774; מרכז שרות הלקוחות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00המשיכה תתבצע באמצעות העברה בנקאית לחשבון העו"ש על שמך. לצורך כך יש להעביר לפסגות:א. העתק המחאה מבוטלת או אישור קיום חשבון חתום על ידי הבנק הכוללים את פרטי חשבון העו"ש על שמך אליו יועברו הכספיםב. ככל שקיימים כספים ממרכיב הפיצויים בחשבון, יש לצרף אישור שחרור כספי פיצויים מהמעסיק את המסמכים ניתן לשלוח באופן דיגיטלי . ניתן להעביר גם בפקס: 03-7604458 או לדוא”ל psagot@psagot.co.il עבור עמית שאינו מנהל חשבון בנק - המשיכה תתבצע באמצעות משלוח המחאה "למוטב בלבד" לכתובת הדואר של העמית כפי שמעודכנת במאגר המידע של החברה.* יתכן ותידרש להציג מסמכים נוספים בהתאם לתקנון הקרן.לצורך קבלת מידע נוסף בדבר אופן מימוש זכאותך למשיכת כספים, ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות במייל psagot@psagot.co.il או בטלפון 6707* או 073-7698774מרכז שרות הלקוחות של החברה פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00