נגישות

הסדרי נגישות חברת פסגות (פסגות בית השקעות והחברות הבנות)

פסגות בית ההשקעות נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבית פסגות - רח' אחד העם 14, תל אביב (קומה 3) -

  • קיימות חניות נכים בבית פסגות וחניון רוטשילד הסמוך (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.


שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות לסוכנים בטלפון 1-700-707-610
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

אמצעים נוספים ליצירת קשר-  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • דואר אלקטרוני - psagot@psagot.co.il
  • פקס - 03-7608830
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר
  • פניה באמצעות הדואר: רח' אחד העם 14, תל אביב. קומה 24, דסק סוכנים.

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • מסמכים שהועלו לאתר לפני ה-26.10.2017 ואשר פטורים מחובת ההנגשה וכן מסמכים בהם מידע אישי למקבל השירות יונגשו על פי דרישה בתוך זמן סביר ולא יאוחר מ- 14 ימים.
    ניתן להגיש את הבקשה לקבלת המסמך באמצעות טופס צור קשר באתר פסגות (לינק)
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט



תפעול האתר ועזרי נגישות

באתר זה מותקנת תוכנת הנגשה של חברת User1st המאפשרת תיקון של הקוד, התצורה והתוכן של האתר, להלן פירוט על אופן השימוש בתוכנת הנגשה זו.

1.    הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים שימוש בקורא מסך:
1.1.    טרם הפעלת התוכנה:
* בעת כניסה לעמוד ובראש העמוד ישנן הנחיות לשימוש בתוכנה.

1.2.    אחרי הפעלת התוכנה:
* בתוך העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך לראש העמוד.
* התוכנה תתריע בפניכם בעת התחלת הפעלתה בכל עמוד שיוצג, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
* בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד ומפת האתר, כך שתוכלו לנווט ישירות לאזורים / דפים הרצויים.
* ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת – ראו סעיף קיצורי מקלדת.

2.     אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים בניווט מקלדת או עזרים המדמים מקלדת:
* בראש העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך, לחצו על כפתור ה-TAB לשם מציאתם.
* בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד ומפת האתר, כך שתוכלו לנווט ישירות לאזורים / דפים הרצויים.
* המשיכו להשתמש בכפתור ה-TAB לשם מעבר לאזור / רכיב הבא; לחצו על SHIFT+TAB יחדיו לשם חזרה לאזור / רכיב קודם ועל ENTER לשם הפעלה של רכיב או כניסה לאזור; לחצו על החצים לשם בחירה מאזור עם בחירה מרובה ועלSPACE  לשם בחירה.
* התוכנה תתריע בפניכם בעת התחלת הפעלתה בכל עמוד שיוצג, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
* ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת – ראו סעיף קיצורי מקלדת.

3.    אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים שינויי צבעוניות:
* שינוי צבעים מונוכרומטי: צבעוניות האתר תשתנה בתום העלאת העמוד, שימו לב שדבר זה יכול להועיל גם למשתמשים שמשתמשים בהיפוך הצבעים של Microsoft Desktop.
* שינוי צבעים בקונטרסטיות חדה: חדות הצבעוניות תשתנה בהתאם לדרישות התקנות לזיהוי חד ערכי של רכיבים.

4.    אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים עזרה:
* לשם תיאור מהותו של רכיב כלשהו, יופיע מידע נוסף בהתמקדותכם עליו.
הערה: באפשרותכם לבנות לעצמכם את הפרופיל ולא להסתמך על פרופיל קיים.

5. קיצורי מקלדת

  •  0 קיצור דרך לתפריט הנגישות
  • 2  קיצור דרך לאזור מרכזי בעמוד
  • 3 קיצור דרך לאזור מפת האתר
  • 4  קיצור דרך לאזור החיפוש
  • S  קיצור דרך למפת העמוד



דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.


פרטי רכז הנגישות בפסגות