פניה לממונה על פניות הציבור

פסגות חברה לביטוח (פ.ב) בע"מ

לקוח יקר,

פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
במידה ופנית לשירות הלקוחות והנך סבור/ה שהטיפול בפנייה אינו משביע רצון, אנו מזמינים אותך לפנות ישירות לנציג בכיר בשירות הלקוחות.
פנייה זאת תיענה תוך יום עסקים אחד.
מייל לנציג בכיר: Psagot_sherut_Yashir@psagot.co.il

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך - בדואר, בפקס או באמצעות דואר אלקטרוני.

בדואר
טניה גלדקוב - הממונה על פניות הציבור
פסגות חברה לביטוח (פ.ב) בע"מ
אחד העם 14
תל אביב 6514211

בפקס
03-5106215


בדואר אלקטרוני

PniyotHatzibur@psagot.co.il

לתשומת לבכם - אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
ב. תיאור פרטי הפנייה.
ג. צירוף אסמכתאות תומכות.

הסבר אודות ממשק אינטרנטי לאיתור חשבונות  מבוטחים וחשבונות של מבוטחים שנפטרו

הליך בדיקת זכאות למשיכת כספים מחשבון מבוטח שנפטר

f