אמנת שירות - ביטוח

פסגות הינו בית ההשקעות הגדול בישראל לניהול השקעות וחיסכון פנסיוני. אנו רואים בקהל לקוחותינו כנכס העיקרי שלנו, ושואפים להעניק להם שירות מקצועי, אחראי, אמין ואיכותי. על מנת לעמוד בסטנדרט השירות הגבוה ביותר, חרטנו על דגלנו מספר ערכים לאורם אנו פועלים.

ערכי השירות שלנו

שקיפות ואחריות

 

אנו פועלים מתוך הבנה, כי תפקידנו העיקרי הוא לספק ללקוחותינו מידע מלא, ענייני וברור תוך כדי שמירה על שקיפות נתונים מלאה והיזון חוזר על אופן ומשך הטיפול בפניותיהם, באמצעות:

•  דו"ח אישי שיישלח ללקוחותינו בתום שנה קלנדרית בהתאם להוראות הדין.

• נציג השירות במחלקת הביטוח יידע את המבוטח בהתאם לבקשתו, על אופן הטיפול המתוכנן בפנייתו ולוח הזמנים הצפוי לסיום טיפול בפנייתו.

• המבוטח יעודכן בסיום הטיפול בהתאם לסוג הטיפול ובמידת הצורך.

אנו פועלים לשיפור מתמיד באיכות השירות ללקוחותינו תוך חיזוק הקשר עימם. פניות הלקוחות מתועדות במערכות המידע על מנת שעם פניית לקוח לבירור אודות פניה פתוחה, יוכל נותן השירות לשקף לו את המידע המלא אודות אופן הטיפול.


אמינות

אנו מתחייבים לנהוג בכבוד, יושר, הגינות ואמינות. אנו מקפידים על שמירת סודיות המידע ועל פרטיותם של לקוחותינו. אנו פועלים בהתאם להוראות החוק, תוך ציות להנחיות משרד האוצר והממונה על אגף שוק ההון והביטוח.

כמו כן, אנו מקפידים על עמידה וקיום ההתחייבויות החוזיות שהוסכמו עם לקוחותינו. 

מקצועיות

מטרתנו היא לספק שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, לנהוג באדיבות וכבוד עם לקוחותינו, תוך שימת דגש על מענה מקיף ויסודי לצרכיהם, מסירת מידע מלא, ענייני וברור בהתאם לטיב הפנייה ואופיה ויצירת חווית שירות טובה, נעימה ומועילה.
מתוך חתירה למתן מענה מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנשי השירות שלנו עוברים הכשרות שוטפות ומבוקרים באופן קבוע על ידי גורמים ניהוליים ומערכות תומכות. נוסף על כך, מתוך רצון לשפר ולייעל את השירות שאנו מעניקים, אנו עורכים סקרי שביעות רצון תקופתיים בקרב לקוחותינו, אשר בודקים את רמת המקצועיות והשירות שנציגינו מעניקים.
 

זמינות

 

נשמח לעמוד לרשותכם במגוון ערוצי תקשורת, מתוך מטרה לאפשר זמינות וגמישות מירביים: 
  
אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע כללי, הורדת טפסים ופנייה באמצעות טופס מובנה 'צור קשר' בכל נושא. כתובתנו: http://www.psagot.co.il 

מוקד שירות לקוחות טלפוני: מענה טלפוני בימים ראשון - חמישי בשעות 8:00- 17:00 בטלפון מספר 03-7968774 או 6707*
 
פקס מספר 03-7600789 (ניתן לוודא קבלת הפקס באמצעות נציגי השירות)

כתובת דואר אלקטרונית Pniyot@psagot.co.il (פניות שיתקבלו יקבלו אישור שבקשתם התקבלה)
 
שירות פרונטאלי במשרדי החברה ברחוב אחד העם 14 תל אביב קומה 3 בין השעות 8:00-18:00.

 ניתן לפנות אלינו בדואר בכתובת: רחוב אחד העם 14, תל אביב מיקוד 6514211
 
על מנת לשפר את השירות ללקוח, לקוחות החברה יכולים להעביר פניות בנושא רמת השירות הניתנת להם באמצעות פנייה לממונה על פניות הציבור, גב' גלדקוב טניה באחת מהדרכים הבאות:

• מכתב באמצעות הדואר לכתובת:  פסגות חברה לביטוח (פ.ב) בע"מ אחד העם 14, תל אביב מיקוד 6514211
• דוא"ל: PniyotHatzibur@psagot.co.il
• פקס: 03-5106215
 
פסגות משקיעה מאמצים רבים באיכות השירות ללקוח ובחווית השירות, וונציגנו ישמחו לעמוד לרשותך בכל עת.

מדדי רמת שירות

סוג פנייהלוח הזמנים לטיפול בפניה*
בקשה להעברה בין מסלולי השקעה עד ארבעה ימי עסקים
בקשה לפידיון (לפני מועד תום תקופת הביטוח)עד 30ימים
בקשה לפידיון (לאחר מועד תום תקופת הביטוח)עד שבעה ימים
טיפול בפניות ציבורעד 30 ימים
טיפול בתביעותכמפורט ב"לוח הזמנים לטיפול בתביעה" (תחת "הליך יישוב תביעות")
 
 
 
* לוח הזמנים לטיפול בפניה נמדד ממועד קבלת מלוא המסמכים הדרושים לביצוע הבקשה
f