פניה לממונה על פניות הציבור

לקוח יקר,

פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
במידה ופנית לשירות הלקוחות והנך סבור/ה שהטיפול בפנייה אינו משביע רצון, אנו מזמינים אותך לפנות ישירות לנציג בכיר בשירות הלקוחות.
פנייה זאת תיענה תוך יום עסקים אחד.
מייל לנציג בכיר: Psagot_sherut_Yashir@psagot.co.il

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך - בדואר, בפקס או באמצעות דואר אלקטרוני.

בדואר
טניה גלדקוב - הממונה על פניות הציבור פסגות תעודות סל  בע"מ
אחד העם 14 תל אביב 65142

בפקס
03-5106215

בטלפון
מס' טלפון לקבלת מידע כללי על טיפול בפניות: 073-7925634 בין השעות 09:00 – 17:00.


בדואר אלקטרוני
PniyotHatzibur@psagot.co.il

לתשומת לבך - אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
ב. תיאור פרטי הפנייה.
ג. צירוף אסמכתאות תומכות.
ד. יש לציין כי זמן הטיפול לטיפול בתלונה הינו 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה.
ה. במקרים חריגים יאורך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה

 

 

f