שאלות ותשובות - אתר סוכנים

כיצד ניתן להיכנס לחשבון?

על מנת להיכנס לאתר הסוכנים של פסגות בית השקעות, יש לבצע את הפעולות הבאות:

  • שם משתמש –ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון: 1-700-707-610 לצורך קבלת שם משתמש (שילוב של אותיות וספרות באורך של שישה תווים).
  • סיסמה – להזין באתר את סיסמתך הקבועה או סיסמה ראשונית שנשלחה אליך בהודעת SMS.
  • לאחר הזנת הנתונים יש ללחוץ על כפתור "אישור".
  • להקליד במקום הייעודי את קוד הגישה אשר יישלח בהודעת SMS  לאחר הקלדת הסיסמה הראשונית או הקבועה.


 

מה ההבדל בין קוד גישה לסיסמה?

מטעמי אבטחה, לאחר קבלת סיסמה ראשונית וקביעת סיסמה קבועה, בכל כניסה  לאתר יש להקליד קוד גישה חד פעמי שיישלח באמצעות SMS , וזאת על מנת לשמור על סודיות הנתונים של הלקוחות.

 

מי יכול להירשם לאתר הסוכנים של פסגות?

כל הסוכנים והסוכנויות שעובדים עם פסגות וזאת לאחר קבלת שם משתמש וסיסמה.

 

כיצד ניתן לשנות שם משתמש?

לא ניתן לשנות את שם המשתמש וזאת מטעמי אבטחה.

 

מהי סיסמה "חזקה"?

על הסיסמה להיות מורכבת ככל האפשר, קלה לזיכרון ולא להכיל מידע אישי הידוע לכל.

על הסיסמה לכלול בין 8 – 12  ספרות ואותיות בלועזית, שביניהן לפחות אות גדולה אחת וספרה אחת.

 

מה ניתן לראות באתר הסוכנים?

ניתן לצפות במידע אודות קופות גמל ו/או השתלמות של לקוחותיך, דוגמת יתרות, תנועות, דמי הניהול, דו"חות רבעוניים ושנתיים ובתשואות של חשבונות לקוחותיך המנוהלים בפסגות קופות גמל ופנסיה. בנוסף, ניתן להפיק דו"חות בחיתוכים שונים.

f