פניה לממונה על פניות הציבור

לקוח יקר,

פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
במידה ופנית לשירות הלקוחות והנך סבור/ה שהטיפול בפנייה אינו משביע רצון, אנו מזמינים אותך לפנות ישירות לנציג בכיר בשירות הלקוחות.
פנייה זאת תיענה תוך יום עסקים אחד.
מייל לנציג בכיר: Psagot_sherut_Yashir@psagot.co.il

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך - בדואר, בפקס או באמצעות דואר אלקטרוני.

בדואר
טניה גלדקוב- הממונה על פניות הציבור
פסגות קופות גמל ופנסיה בע"מ
אחד העם 14
תל אביב 65142

בפקס
03-5106215

בדואר אלקטרוני
PniyotHatzibur@psagot.co.il

לתשומת לבך - אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
ב. תיאור פרטי הפנייה.
ג. צירוף אסמכתאות תומכות.

f