פניה לממונה על פניות הציבור

​לקוחות יקרים,

פסגות משקיעה מאמץ רב על מנת להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.
עם זאת, ככל ואתם מרגישים של​א קיבלתם מענה מספק או שנשארתם עם נושא לא פתור, אתם מוזמנים לפנות ישירות לצוות הניהולי בשירות הלקוחות.
הגשת פניות עד השעה 15:00 יענו במסגרת של אותו יום עסקים.

לתשומת ליבך – אל הפנייה יש לצרף:
1. שם הפונה, מספר תעודת זהות וטלפון לבירורים.
2. תיאור פרטי הפנייה.
לשליחת מייל לצוות הניהולי: Psagot_sherut_Yashir@psagot.co.il

 

 

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך - בדואר, בפקס או באמצעות דואר אלקטרוני.

בדואר
טניה עומר - הממונה על פניות הציבור
פסגות קופות גמל ופנסיה בע"מ
אחד העם 14
תל אביב 6514211

בפקס
03-5106215

בדואר אלקטרוני
PniyotHatzibur@psagot.co.il

לתשומת לבך - אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
ב. תיאור פרטי הפנייה.
ג. צירוף אסמכתאות תומכות.