פניה לממונה על פניות הציבור תוכן דףלקוחות יקרים,פסגות משקיעה מאמץ רב על מנת להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.עם זאת, ככל ואתם מרגישים שלא קיבלתם מענה מספק או שנשארתם עם נושא לא פתור, אתם מוזמנים לפנות ישירות לצוות הניהולי בשירות הלקוחות.הגשת פניות עד השעה 15:00 יענו במסגרת של אותו יום עסקים.לתשומת ליבך – אל הפנייה יש לצרף:1. שם הפונה, מספר תעודת זהות וטלפון לבירורים.2. תיאור פרטי הפנייה.לשליחת מייל לצוות הניהולי: Psagot_sherut_Yashir@psagot.co.il ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך - בדואר, בפקס או באמצעות דואר אלקטרוני.בדואר טניה עומר - הממונה על פניות הציבורפסגות קופות גמל ופנסיה בע"מאחד העם 14תל אביב 6514211בפקס03-5106215בדואר אלקטרוניPniyotHatzibur@psagot.co.ilלתשומת לבך - אל הפניות יש לצרף:א. שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.ב. תיאור פרטי הפנייה.ג. צירוף אסמכתאות תומכות.